Betingelser

Når du handler hos oss, aksepterer og godkjenner du samtidig disse betingelsene. Vær vennlig å lese igjennom dem. Disse betingelsene gjelder for alt salg av varer og tjenester (produkter) fra www.hyttestampen.no til forbrukere. Betingelsene utgjør sammen med ordrebekreftelsen og fakturaen fra oss, det samlede avtalegrunnlaget for kjøpet.

 

Registrering

For å handle hos oss, må du ha et leveringssted i Norge (ikke Svalbard og Jan Mayen). For å kunne handle må du enten opprette en konto, eller handle som gjest. Vi oppbevarer dine opplysninger sikkert og utilgjengelig for uvedkommende. Passordet du oppretter ved registrering av konto er personlig, og må ikke deles.

 

Kun personer over 18 år kan handle hos oss.

 

Husk at fakturaadresse og leveringsadresse ikke nødvendigvis er det samme. Vi vil ta kontakt for å bekrefte sted for levering.

 

Priser og betaling.

Alle prisene er inkludert merverdiavgift. Prisen på varen vil fremkomme før bestilling, og inkluderer de tilvalgene du velger i nettbutikken. Øvrige tilvalg kan avtales i etterkant med pris etter avtale. Frakt tilkommer. På grunn av varens størrelse og vekt, avtales fraktpris fra gang til gang. Vi tilbyr gratis frakt til store deler av østlandsområdet. Vi tar forbehold om eventuelle prisforandringer.

 

Forskudd etter avtale betales ved produksjonsstart, og resterende etter levering. Vi sender deg faktura som du enkelt kan betale i nettbanken.

 

Frakt

Vi vil alltid forsøke å finne det beste fraktalternativet til ditt leveringssted, og kan i de aller fleste tilfeller levere direkte til din hytte. Transport skjer til oppgitt adresse, med forutsetning at 2 personer er tilstede, og kan bistå med å laste av badestampen.

 

Leveransevilkår

Vi sender til hele Norge, med forbehold om vanskelig fremkommelighet. Din bestilling kan i de fleste tilfeller leveres 2-3 uker etter bestilling. Vi tar forbehold om lengre leveringstider ved forsinkelse i produksjonen eller stor trafikk hos vår transportpartner. Hvis leveringen blir forsinket, vil vi gi deg informasjon så fort vi kan, sammen med informasjon rundt levering. Avhengig av forsinkelsens lengde kan du etter omstendighetene holde kjøpesummen tilbake, kreve levering, kreve erstatning eller heve kjøpet.

 

Vennligst undersøk varen(e) så fort du mottar dem og har anledning til det. Sjekk om varene samsvarer med ordrebekreftelsen, og om de har blitt skadet under transporten eller om det foreligger feil eller mangler ved produktene.

 

Hvis leveransen er skadet

Det er viktig at du i tillegg til å melde fra til transportøren om skadd sending, gir oss beskjed så fort som mulig.

 

Forbehold ved vareinformasjon

Vi gjør alltid vårt beste for å gi så korrekte og utfyllende produktopplysninger som mulig. Vi tar allikevel forbehold om feil i produktbeskrivelsene på våre nettsider. Vi tar også forbehold om at produktene av ulike grunner ikke kan leveres.

 

Copyright

Innholdet på Hyttestampen.no er beskyttet etter opphavsrett, markedsførings- og varemerkelovgivning. Dette betyr at innhold som varemerker, firmanavn, produktnavn, informasjon om produkter inkludert beskrivelse av produktene, bilder og grafikk, desing og layout og annet innhold på sidene ikke kan lastes ned, kopieres eller benyttes på annen måte uten samtykke fra oss, eller hvis det er tillatt ved lovgivning.


Personopplysninger

Når du bestiller på Hyttestampen.no, oppbevarer vi den informasjonen du oppgir slik som navn, adresse, e-post osv. Dette er nødvendig både for å kunne sende deg varene, og pålagt i forbindelse med regnskapsføring, avgiftshåndtering og eventuell garanti-/returhåndtering. Vi samler inn statistiske data om hvilke produkter og kategorien våre kunder klikker seg inn på, eller søker på for å lære hva våre kunder er opptatt av, samt kunne tilby det sortimentet våre kunder ønsker. Vi sender deg nyhetsbrev om du ønsker. Det er frivillig å motta slike brev, og du må eksplisitt melde deg på nyhetsbrevet ved registrering. Du kan når som helst melde deg av nyhetsbrevet gjennom «min side».


Vi selger ikke opplysninger til tredjepart. Dine personopplysninger blir heller ikke byttet eller videreformidlet med tredjepart, unntatt transportør for å kunne gjennomføre leveransen.

 

Reklamasjon

Alle henvendelser rundt reklamasjon skal meldes oss så fort som mulig, og innen rimelig tid via e-post eller "kontakt oss" skjemaet på våre nettsider. Vennligst ikke send noen varer tilbake til oss, før du har fått svar.

 

Angrerett

På grunn av varens størrelse, vekt og fraktkostnader, samt at varen produseres på bestilling etter dine valg, er det ingen angrerett.

 

Om reklamasjon

Dersom det foreligger en mangel ved varen, må kjøperen innen rimelig tid etter at han eller

hun oppdaget den, gi selgeren melding om at han eller hun vil påberope seg mangelen.

Fristen kan aldri være kortere enn to måneder fra det tidspunkt da forbrukeren oppdaget

mangelen. Reklamasjon må likevel skje senest to år etter at kjøperen overtok varen. Dersom

varen eller deler av den er ment å vare vesentlig lengre, er reklamasjonsfristen fem år.

 

Hvis det er en mangel ved produktet, og fristene er overholdt kan forbruker holde kjøpesummen tilbakekreve retting eller omlevering (under visse forutsetninger), heve kjøpet (ved ikke uvesentlige mangler), kreve erstatning.

 

Hvis du ikke kan bruke produktet i utover en uke på grunn av retting, kan du ha krav på et låneprodukt.

 

Ved en eventuell tvist er begge parter enige om at Asker og Bærum tingrett er rett verneting.